Follow us
You are here:

Main partners

Customer Service Medewerker

Company
Boels Rental
Type
Vacancy
Location
Other
Sector
Logistics, Organisation & Processes, Supply Chain
Required language
Dutch

Description

Dit is de rol

Boels pitstop

Hoe belangrijk is de rol van customer servicemedewerker bij Boels? Extreem belangrijk! Klantenservice medewerker’, ‘callcenter medewerker’, ‘klantadviseur’. Hoe jij het ook noemt, jij helpt de klanten door het best passende advies! Je begrijpt je klant als geen ander, kwaliteit hebben we hoog in het vaandel staan: je haalt alles uit de kast om jouw klant te helpen. Dit doe je voor alle locaties, klanten etc. vanuit Sitard! Als customer servicemedewerker is geen dag hetzelfde: je beantwoordt vragen van klanten, geeft advies over het beste product om te huren, je verstuurt offertes en reserveringen per mail, verzorgt de juiste rapportages, helpt de klant op weg binnen My Boels. Het ene moment heb je een gesprek met een van de grootste bouwbedrijven van Nederland en het ander moment belt een particuliere klant omdat zijn kelder is ondergelopen en passend en snel advies nodig heeft. Dit klinkt toch als muziek in je oren! Je hebt niet alleen contact met onze externe klanten maar zeer zeker ook intensief contact met je collega’s in het veld zoals onze accountmanagers, collega’s in de filialen,  key accountmanagers en areamanagers: en dat is niet alleen in Nederland (vanuit Sittard) maar de hele Benelux! Jij gooit al je charmes in de strijd om ervoor te zorgen dat jouw klant het juiste product binnen het juiste tijdsbestek ontvangt.


De Boels-Familie
Met ruim 7.000 collega’s, 750 filialen in 17 landen is het familiebedrijf Boels één van Europa’s leiders in machine- en gereedschapsverhuur. Samen vormen we één grote, oranje familie!
Het oranje team in Sittard waar jij bij kan horen bestaat uit zeer enthousiaste collega’s die onze klanten uit de Benelux zo goed mogelijk van A tot Z ondersteunen. Het team bestaat uit diverse collega’s die niet alleen voor de klant klaarstaan maar ook voor elkaar. Je gaat onderdeel uitmaken van 1 van de 3 teams met een leuke senior en manager.  Zij zullen het beste in je naar boven halen zodat jij kan excelleren. Of je nu thuis werkt of op ons kantoor: we staan altijd met elkaar in verbinding en helpen elkaar.

Het oranje team en jij

Wil je de Customer Experience overtreffen? Zit Customer Service in je bloed? Dit ben jij en dus pas je binnen ons oranje team. Om daarnaast ook als customer servicemedewerker de beste te worden bij Boels, heb je:

  • Minimaal Mbo werk-en-denkniveau
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal
  • Een passie voor commercie en ervaring in een customer service omgeving met administratieve werkzaamheden
  • Niet geheel onbelangrijk: je bent nauwkeurig en betrouwbaar, flexibel, klantgericht en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent minimaal 32 uur, bij voorkeur fulltime (40 uren per week) beschikbaar. Onze werktijden tijden zijn tussen 0700 uur en 1730 uur. Bij toerbeurt wordt je ingepland voor een zaterdagochtend van 0800 uur tot 1230 uur of een bereikbaarheidsdienst (24/7)


Je krijgt een heleBoels
Als je ons komt versterken als customer servicemedewerker, dan doe je dat natuurlijk niet voor niets. Wij zijn blij met jouw kwaliteiten en daarom kun jij dit verwachten van Boels:

  • Een salaris dat bij jouw kwaliteiten en ervaring past, tussen de € 1.833,- en € 2.618,- bruto op basis van een fulltime bruto maandsalaris (40 uur) + een aantrekkelijke bonusregeling
  • 25 verlofdagen per jaar, op te bouwen tot 28 dagen (en mogelijkheid om max. 5 dagen bij te kopen)
  • Reiskostenvergoeding richting Sittard
  • Boels Rental investeert in jouw ontwikkeling zodat jouw kennis en vaardigheden up-to-date blijven
  • Bij ons blijf je fit met het fietsplan en bedrijfsfitness
  • Speciale Boels-kortingen op o.a. elektronica en weekendjes weg, collectieve verzekeringen en huren met forse personeelskorting!


Boelseye!

Is deze vacature van customer servicemedewerker in Sittard een schot in de roos? Solliciteer direct via de button. Toch nog een vraag? Ik geef graag antwoord via WhatsApp op 06-41085663 of via mail: michelle.mallie@boels.nl. Hoor ik snel wat van je?

 

Interesse? Klik dan hier om naar de originele vacature te gaan!

Sponsors